Büyütece Takılanlar

Medya, özellikle ülkemizde medya çalışmaları alanında araştırma yapanlar için zengin bir sorunsal havuzuna sahiptir. Dünya medyasındaki gelişmelere paralel olarak yaşanan meselelerin yanı sıra ülkemize özgün gelişmelerin varlığı medya araştırmalarının sürekli güncellenmesini gerekli kılmaktadır. Türkiye’de medyayı büyüteç altına aldığımızda karşımıza çıkan veriler, bu alanda çalışan her akademisyene önemli bir görev yüklemektedir ve dolayısıyla genç akademisyenlerin araştırmaları önem kazanmaktadır. Büyütece Takılanlar genç akademisyenlerin medyayı çözümleyen ve yorumlayan makalelerinden oluşmaktadır.


Satın Al

Künye

Kitabın Adı:

Büyütece Takılanlar

Hazırlayan:

Burcu Sabuncuoğlu Peksevgen & Ayşe Binay Kurultay

Baskı tarihi

2015

Dizi Adı:

Tarih - 129

Baskı Adedi:

100

Sayfa:

167

Ebat:

13.5 x 21 cm.

Kağıt:

Enso 70gr.

Kapak:

Bora Gürsoy

Cilt/Kapak:

300 gr. Mat, Amerikan, 4 Renk

ISBN/Barkod:

978-605-9022-49-1

Fiyat:

60,00 TL

İçindekiler

Başlarken

ALZHEIMER HASTASI VE YAKINLARININ "UMUT"UNUN YENİDEN ÜRETİMİNDE MEDYANIN ROLÜ 

Gözde DALAN POLAT

PROPAGANDA VE SİYASETİN TÜKETİMİ

Melis ERGENEKAN ARSLAN

Y. Kerem ARSLAN

TELEVİZYON DİZİLERİNDE UYGULANAN REKLAM ÇEŞİTLERİ VE YENİ YÖNELİMLER

Berat GÜLERYÜZ

HATIRLI PAZARLAMA (INFLUENCER MARKETING) MODELİNİN DİJİTAL MECRALARDAKİ UYGULAMALARI

Serap ERGOĞAN

ÜNİVERSİTELERİN SOSYAL MEDYADAKİ AKADEMİK BİLİMSEL PAYLAŞIM SÜREÇLERİ 

Şebnem GÜRSOY ULUSOY

HUKUK VE REKLAM:2013 YIINDA ALINAN REKLAM KURULU KARARLARI

Kübra TANRIKULU

DİZİN